Flere kunder, mer lojale kunder, og kunder som handler for mer… En utopi?

Det er vel alle selgeres drøm å få flere kunder, mer lojale kunder, og kunder som handler for mer når de handler. Tre ønsker på en gang. Kan det oppfylles?

Men disse tre målene er nettopp hensikten med å sett opp et kundelojalitetsprogram. De finnes i flere former:

  • «Bit av kaka» kort som Coop kortet
  • Rene bonsukort som Trumf
  • «Klippekort» med for eksempel 1 kopp gratis kaffe for hver 6. kjøpte.
  • Kuponger festet på varen, med rabatt på neste vare
  • Kuponger til å dele ut eller sende ut med rabatt eller kampanjer
  • Handel i en forretning gir bonus i en annen sammenheng, for eksempel på en billett til et event.

For å se på hva din bedrift kan gjøre for å skaffe flere kunder, mer lojale kunder, og kunder som handler for mer… Ta kontakt i dag med Ketil på mobil 90989898.